پیام مدیرکل بهزیستی استان البرز در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

اینجانب به نوبه خود شهادت شکوهمند آن سرباز سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که بعد از عمری مجاهدت پر افتخار به دیدار معبود شتافت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری خانواده معظم و معزز شهدا و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض مینمایم.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

جهان اسلام بزرگ‌مردی که به تعبیر مقام معظم رهبری شهید زنده بود و از این پس در قلب تمام ایرانیان زنده و جاودانه خواهد ماند را از دست داد. بی‌تردید او سردار محبوب دل‌های مستضعفان جهان بود، نماد خدمت بود و خواهد ماند، شهادتش نیز به ملت سرافزار و قهرمان ایران نیرویی مضاعف در تقابل با استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای تروریست خواهد بخشید.

اینجانب به نوبه خود شهادت شکوهمند آن سرباز سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که بعد از عمری مجاهدت پر افتخار به دیدار معبود شتافت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض مینمایم.

دکتر اسدالله حیدری

مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 12304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد