جشن ازدواج فرزندان بهزیستی در بندرعباس

همزمان با میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) ، مراسم ازدواج یکی از دختران مراکز شبه خانواده بهزیستی در محل خیریه بیت الزهرا ء در بندرعباس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این مراسم که با حضور دکتر حیدری همسر استاندار هرمزگان ، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، سرپرست معاونت اموراجتماعی بهزیستی استان و سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس همراه بود ، غلامحسین رنجبر ضمن تبریک گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت : یکی از بناهای پراهمیت اجتماع ، ازدواج و تشکیل خانواده است و  انسان در عرصه ازدواج به آرامش و تکامل می رسد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به اهمیت امر ازدواج در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی اذعان داشت : تسهیل در امر ازدواج جوانان امری ضروری است و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا این امر خداپسندانه اتفاق افتاده و در اجتماع نهادینه شود.

رنجبر با اشاره به شرایط ازدواج فرزندان در مراکز بهزیستی گفت : هنگامی که ازدواجی در مراکز بهزیستی شکل می گیرد، تمام اصول را رعایت می کنیم. به طور مثال اصول های بله برون و مهریه و پرس و جو و دیدار خانواده پسر یا خانواده دختر رعایت می شود و مهریه را برابر با رواج جامعه و عرف مطالبه می کنیم .

گفتنی است 2 عدد سکه بهار آزادی هدیه مدیر کل بهزیستی هرمزگان و دکتر حیدری به این زوج جوان بود.

کد خبر 12294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد