برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در بهزیستی استان کرمانشاه

جشن میلاد حضرت زینب(س) همراه با ویژه برنامه های متنوع قرائت دعای توسل، مولودی خوانی، تجلیل از پرستاران، اجرای مسابقه، اجرای برنامه طنز به همت امور فرهنگی بهزیستی استان و با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مددجویان مقیم مراکز تحت نظارت در محل نمازخانه و حسینیه اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، جشن میلاد حضرت زینب(س) همراه با ویژه برنامه های متنوع قرائت دعای توسل، مولودی خوانی، تجلیل از پرستاران، اجرای مسابقه، اجرای برنامه طنز  به همت امور فرهنگی بهزیستی استان و با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مددجویان مقیم مراکز تحت نظارت در محل نمازخانه و حسینیه اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم با تاکید بر الگوپذیری از زندگی این بانوی بزرگ اسلام، اظهار داشت: پرسنل بهزیستی زینب وار در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی تلاش می کنند.

وی خطاب به مربیان مراکز نگهداری مددجویان بهزیستی، بیان داشت: دست گیری شما عزیزان از مددجویان و رسیدگی به امورات اجتماعی و مسائل آنها نوعی پرستاری محسوب می شود که اجری والا در درگاه حضرت حق دارد.

در پایان این مراسم مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تعدادی از پرستاران مراکز نگهداری بهزیستی و کودکان موفق مقیم این مراکز همزمان با جشن میلاد حضرت زینب(س) تقدیر کرد.

کد خبر 12280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد