طرح یاریگران در خراسان شمالی اجرا می شود

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در این طرح باید تمامی دستگاه ها به خصوص آموزش و پرورش همکاری داشته باشند که سن اعتیاد و همچنین شیوع آن در استان کنترل شده و بهبود یابد.

وی افزود: یکی از مکان هایی که باید این طرح را اجرایی کنند، مدارس و دانشگاه ها است. باید از شیوع مواد مخدر در بین این قشر جلوگیری کنیم.

قربانی تصریح کرد: آموزش و پرورش یک ساختمان را تجهیز کرده که در آن مکان نمایشگاه دائمی دایر کرده و تمامی ادارات جهت بازرسی و بازدید به به این محل بروند و هر دستاورد نمایشگاهی که امکان ارائه دارد به این بخش منتقل کنند.

رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده و در بخش اطلاع رسانی باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم. ریشه یابی و ارائه راهکار نیز باید در راس امور و اقدامات اعضای این ستاد باشد.

قربانی افزود: تمامی نهادهای حاضر در این ستاد، از این پس یک عضو ثابت را معرفی کرده و شخص مزبور باید شخصا در تمامی جلسات حاضر شود تا موضوعات به صورت سازمان یافته و منظم پیگیری شود.

وی تاکید کرد: از جلسه آینده هر دستگاهی با پیشنهادات قابل اجرا را در این ستاد مطرح کنند.

کد خبر 12271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد