دیدار پرسنل بهزیستی با رهبر انقلاب

دیدار مدیرکل و جمعی از پرسنل اداره کل بهزیستی استان سمنان با مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مدیرکل و جمعی از پرسنل اداره کل بهزیستی استان بمناسبت روز ولادت حضرت زینب(س) با مقام معظم رهبری دیدار داشتند .

این دیدار که بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار انجام شد که به نمایندگی از همکاران اداره کل بهزیستی استان سمنان تعداد 50 نفر در این دیدار حضور داشتند .

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان خود ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و روز پرستا ، ما معتقدیم که خدا با ما است و پیروزی نیز متعلق به ملت ایران است. همچنین معتقدیم فردای این کشور به مراتب بهتر از امروز خواهد بود، همانگونه که امروز کشور بهتر از دیروز است .

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان، حضرت زینب سلام‌الله‌علیها را بانویی برجسته در تاریخ بشریت خواندند و گفتند: آن بانوی با عظمت و شخصیت مستحکم و قوی به‌عنوان الگوی پرستاری معرفی شده و برقرار کردن ارتباط ویژه میان حضرت زینب با جامعه پرستاری، کاری بجا و حقیقتاً مبارک است.ایشان مشکلات جوامع بشری را غالباً به علت فقدان فضائل اخلاقی و انسانی دانستند و گفتند: امروز جامعه ایرانی در حال حرکت به سمت قله است و در این حرکت بسیار مهم، پر افتخار و خطیر، به ترویج ارزشهای اخلاقی احتیاج مبرم دارد.

کد خبر 12268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد