یکی از مهم ترین اقداماتی که در مباحث اجتماعی باید به آن پرداخته شود ، برنامه ریزی فرهنگی است .

تفاهمنامه همکاری مشترک بین اداره کل بهزیستی و بنیاد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس به امضاء مدیران دو دستگاه رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، مدیرکل بهزیستی استان در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت : همانگونه مقام معظم رهبری در سالهای گذشته و در تمام تأکیدات خود بیان کرده اند : یکی از مهم ترین اقداماتی که در جمهوری اسلامی باید به آن پرداخته شود ، برنامه ریزی های فرهنگی است .

حمیدرضا الوند گفت : سازمان بهزیستی بعنوان اثرگذارترین و تخصصی ترین سازمان متولی سلامت اجتماعی همکاری های گسترده ای را با دستگاه های مختلف از طیف های صنعتی تا فرهنگی در جهت پیشبرد برنامه های خود در دستور کار قرارداده که خوشبختانه در استان همدان نیز این همکاری ها با ادارات مختلف در حال انجام است و انعقاد تفاهم نامه با بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نیز در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس در این بین کارکنان و جامعه هدف انجام می شود .

وی خاطر نشان کرد : سازمان بهزیستی حرکت ها و فرآیندهای ارائه خدمات خود را تلاش در جهت ترویج فرهنگ دستگیری از مستضعفان که از اصول اصلی انقلاب اسلامی می داند و در جهت زنده نگه داشتن این ارزشها اصل استمرار آن همکاری با دستگاه های مختلف را آغاز کرده است .

الوند با اشاره به این تفاهمنامه گفت : تفاهم نامه منعقد شده از تفاهم نامه های مهم اثرگذاری خواهد بود که به امضاء رسیده است .

گفتنی است این تفاهمنامه در بخش های مختلف در جهت بهره مندی از ظرفیت های مشترک برای چهارسال شمسی به امضاء مدیران در دستگاه رسید .

کد خبر 12267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد