حرکت بهزیستی به سمت شفاف سازی

زنجان | مدیر کل دفتر عملکرد و مدیریت سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت 40 ساله سازمان بهزیستی گفت : امروز بهزیستی سازمان بالغی است و بسیاری از خدمات آن حاصل موفقیت و نو آوری است و این درحالی است که پس از موفقیت در برون سپاری بهزیستی در حال حرکت به سمت شفاف سازی است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان کاظم نظم ده با بیان اینکه فعالیت های بهزیستی به روز و مبتنی بر دانش است  و بهزیستی جزو دستگاههای با عملکرد سالم و روشن است ،افزود :  خوشبختانه ۱۰۰ درصد فعالیتها به روز و مبتنی بر دانش ارائه می شود .
کاظم نظم ده با اشاره به بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع تعارض اظهار کرد : این بخشنامه  در راستای شفاف‌سازی به معاونین و مدیران ستادی و استانی ارسال شده است .
وی تصریح کرد: در مدیریت تعارض افراد نباید در پست‌هایی مستقر شوند که در این سمت‌ها تعارضی بین منافع شخصی آنها و منافع ملی وجود داشته باشد. لذا طبق این مجوز اگر مسئولان و کارکنان بهزیستی بخواهند مرکز داشته باشند باید از سمت خود کناره‌گیری کنند .

نظم ده تصریح کرد: قطعاً این بخشنامه می‌توانند برای پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی به ویژه در  خدمت رسانی به مددجویان و مراکز غیردولتی موثر باشد و  نظارت بیشتری بر مراکز ایجاد کند .

وی با اشاره به ارزیابی دستگاههای دولتی در جشنواره رجایی و کسب رتبه برتر بهزیستی استان زنجان در بخش شاخص های اختصاصی در سطح کشور عنوان کرد : بهزیستی زنجان عملکرد بسیار خوبی در ارائه خدمات به جامعه هدف داشته است .
مشاور رئیس ومدیرکل دفتر عملکرد سازمان بهزیستی کشور در زنجان خاطر نشان کرد  : یکی از مهمترین چالش های بهزیستی عدم همخوانی منابع مالی با حجم فعالیت هاوپایین بودن حقوق کارکنان بهزیستی باتوجه به حجم  نوع فعالیت است .
گفتنی است  اختتامیه دوره آموزشی منطقه ای سلامت اداری ،مقابله با فساد با حضور دکتر نظم ده مشاور رئیس ومدیرکل دفتر عملکرد سازمان بهزیستی کشور ،مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی استانداری ومدیرکل بهزیستی استان زنجان  با حضور کارشناسان و بازرسان ماده  ۹۱و۹۲ به مدت دوروز از ۱۰دیماه و به میزبانی بهزیستی استان زنجان در سالن پیام  برگزار شد.

کد خبر 12253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد