اسلامشهر|  طرح سنجش سلامت عمومی و اجتماعی بانوان اسلامشهر اجرا شد

طرح سنجش عمومی و اجتماعی بانوان اسلامشهر با هدف شناسایی و بررسی وضعیت سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی بانوان در اداره بهزیستی اسلامشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اسلامشهر، این طرح به همت اموربانوان فرمانداری شهرستان و بامشارکت بهزیستی اسلامشهر،دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهرو همکاری سایر ادارات برای نخستین  بار در کشور اجرا می شود.
مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در آیین افتتاح طرح با تبریک میلاد با سعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار داشت:  واقعیت این است که در جامعه امروزی در حوزه زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار مشکلات زیادی در زمینه زیستی ، درمانی ، اقتصادی و فرهنگی و ... وجود دارد که بخشی از آنها مربوط به مسائل روحی و روانی است.
سرپرست بهزیستی اسلامشهر که در این جلسه به عنوان میزبان طرح با اشاره به اهداف اجرای طرح و تاکید بر جایگاه زن در خانواده و اجتماع افزود: با طرح سنجش سلامت بانوان در خانواده ها ضمن شناسائی مسائل و مشکلات توسط کارشناسان و مجریان طرح با ارائه راه کارها و راه حل های علمی ضمن رسیدگی و درمان مشکلات احتمالی زمینه به وجود آوردن محیط گرم خانواده را توسط این بانوان می توان فراهم کرد.
در فاز نخست تعداد هفت هزار نفر از بانوان شاغل در ادارات و افراد گروه هدف بهزیستی و کمیته امداد مورد سنجش قرار می گیرند در این طرح که با هدف شناسایی و بررسی وضعیت سلامت جسمی و روانی اجتماعی بانوان و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های آنها که بیشترین نقش را در سلامت جامعه و افراد آن دارند اجرا می شود.

کد خبر 12246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد