شانزدهمین جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان مرد بهزیستی سراسر کشور، با برتری استان اردبیل به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان مرد بهزیستی سراسر کشور، بعد از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی-ورزشی شهید عظیمی بابلسر وباحضور "شاهین امینی"سرپرست امور پشتیبانی و "علیرضا شریفی"معاون تربیت بدنی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ "شاهین امینی"سرپرست امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه جشنواره مذکور آخرین برنامه ورزشی سازمان بهزیستی در سال ۹۸  است، گفت: با احتساب تمامی جشنواره ها و مقام های به دست آمده در طول سال شامل مسابقات  معلولین، کم توانان ذهنی، فرزندان تحت پوشش و کارکنان به ترتیب استانهای کرمان، تهران و خراسان رضوی بهترین عملکرد ورزشی در رده های مختلف را داشته اند.

امینی در خصوص نتایج مسابقات نیز گفت: در مجموع  مسابقات فوتسال، والیبال و رشته های انفرادی گروه مردان و زنان، استان اردبیل در رتبه اول قرار گرفت و استانهای اصفهان و تهران به ترتیب  دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به سختی امسال از نظر تخصیص بودجه گفت:بسیاری از نهادها و دستگاه ها به دلیل مشکلات اعتباری، فعالیت های جانبی همچون امور ورزشی را  انجام نداده اند. بنابراین از همکاری مدیران کل استانی، معاونین بهزیستی و تمامی کسانی که با وجود سختی های زیاد، تیم های ورزشی به جشنواره اعزام کرده اند تشکر می کنم. همچنین بررسی نتایج ورزشی سال ۹۸ نشان از مشارکت بیشتر استانها در برنامه های ورزشی دارد زیرا  علاوه بر حضورشکاران بیشتر، توزیع مدالها نیز، پراکندگی کمتری داشته و هیچ استانی بدون اخذ مدال در جدول رتبه بندی نهایی جشنواره های مختلف ورزشی جامعه هدف و کارکنان وجود ندارد.

لزوم تغییر دیدگاه مدیران سازمانی به ورزش

"علیرضا شریفی"معاون تربیت بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم با اشاره به لزوم بازنگری در قوانین اجرایی حوزه ورزش سازمانی، گفت:بر این باور هستیم که قوانین اجرایی مسابقات نیازمند بازنگری هایی است که اگر این کار صورت گیرد، قطعا به نتایج مطلوب و موفقیت های دو چندان خواهیم رسید.

وی افزود:انجام مسئولیت ها و  وظایف بهزیستی در شرایط امروز جامعه، نیازمند کارکنانی با  بهره وری بالاست که به همین منظور نیازمند نهادینه شدن ورزش سازمانی در تمام سطوح هستیم و نکته مهم در تحقق این امر هم  تغییر دیدگاه مدیران سازمانی است  که به ورزش به عنوان یک مقوله علمی و نه یک امر رفاهی و سرگرمی نگاه کنند.  

گفتنی است: شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان آقایان بهزیستی کشور از روز ۷ تا ۱۱ دی ماه جاری  با حضور ۲۳۰ ورزشکار از ۲۴ استان از سراسر کشور در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، دوصحرانوردی، شنا، شطرنج و فوتبال دستی و  در رده‌های سنی؛ زیر ۳۵، بالای ۳۵ و بالای ۴۵ سال برگزار شده است.

کد خبر 12243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد