در رسانه/مرکز جامع آسیب‌دیدگان اجتماعی ایلام امسال بهره‎‌برداری می‌‎شود

ایلام- ایرنا- مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: مرکز جامع آسیب‌دیدگان اجتماعی این اداره کل واقع در مرکز استان تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

زهرا همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز جامع آسیب‌دیدگان اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب‌های این حوزه و ساماندهی افراد آسیب‌دیده از نیمه سال ۹۶ آغاز شده است.

وی افزود: این مرکز با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به گستره ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع با سه هزار مترمربع زیربنا و در سه طبقه احداث می‌شود.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: احداث این مرکز با توجه به رسالت آن که کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است بسیار ضروری و یکی از نیازهای مهم حوزه اجتماعی استان محسوب می‌شود.

همتی با بیان اینکه کلنگ ساخت این مرکز هفته دولت سال ۹۶ به زمین زده شده است، خدمات این مرکز را که بصورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد داشت، شامل نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی اعم از زنان و دختران و همچنین کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست عنوان کرد.

وی یادآور شد: این مرکز جایگزین ساختمان اورژانس اجتماعی این اداره کل می‌شود که اکنون به صورت استیجاری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 12222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد