بهار | تاکید بر توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرستان

جلسه توجیهی زنان سرپرست خانوار در خصوص اشتغال و توانمند سازی و همچنین مهارتهای حرفه آموزی، با حضور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان بهار در مرکز همای سلامت از مراکز تحت نظارت بهزیستی با حوزه ی فعالیت زنان سرپرست خانوار، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان در ابتدای جلسه مسئول مرکز گزارش کوتاهی از اقدامات و فعالیت های خود در 9 ماهه ی  سال جاری ارائه نمود و در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار ضمن تاکید بر توانمند سازی بانوان و همچنین فرزندان تحت سرپرستی آنها گفت: باید مددکاران مربوطه در خصوص اشتغال افرادی که توانایی کار کردن را دارند تلاش نمایند تا با پرداخت وام های خود اشتغالی و بیمه های خویش فرمایی و کار فرمایی، بتوانیم در بازتوانی این افراد موفق باشیم .

نوروزی افزود: بسیاری از زنان سرپرست خانوار دارای تحصیلات و پتانسیل های بالقوه خوبی هستند که باید توسط مددکاران شناسایی و تقویت شوند تا این افراد علاوه بر اشتغال خود و خانواده بتوانند از دیگران نیز حمایت نمایند.

رئیس بهزیستی شهرستان در پایان به مسئول مرکز و کارشناس امور اجتماعی یادآور شد که عدم همکاری متقابل از سوی افراد تحت حمایت می تواند منجر به حذف یکسری از خدمات غیر مستمر از سوی بهزیستی شود                                                    

کد خبر 12183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد