مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

صبح امروز و طی مراسمی با حضور دکتر کاظم نظم ده مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، دکتر محسن مرادی به عنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان معرفی و از زحمات آیت افشار مهر مدیر کل سابق بهزیستی این استان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد، طی مراسمی با حضور دکتر کاظم نظم ده مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، دکتر محسن مرادی به عنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان معرفی و از آیت افشار مهر مدیر کل سابق قدردانی شد.

دکتر کاظم نظم ده در جلسه تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در سازمان بهزیستی بیش از 22 هزار نیروی انسانی در حال خدمت میباشد که طبق آمار پژوهشهای مجلس از لحاظ مزایا و دست مزد از آخر مقام دوم دستگاههای اجرایی را دارد و این در حالی است که کار در این نهاد مقدس جزء سخت ترین  مشاغل می باشد.

وی گفت: رسالتهای بزرگی به بهزیستی داده شده است و یکی از این ماموریتها اجرای طرح آمبلیوپی می باشد که اگر این طرح در این دهه و به موقع انجام نمی شد  بیش از 2 میلیون نابینا به جامعه اضافه می شد واین به تنهایی معظل بزرگی برای جامعه می شد.

وی با اشاره به آیین تکریم و معارفه امروز، تصریح کرد: تغییر و تحول برای هر اداره و دستگاهی نیاز است تا کارکنان آن با روحیه و انگیزه ای پویاتر برای خدمت به مردم گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سالیان اخیر بحث های پژوهشی و تحقیقاتی مناسبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در این استان انجام شده است.

احد جمالی افزود: می طلبد سازمان بهزیستی کشور و استان به طور میدانی به حوزه آسیب های اجتماعی ورود کنند تا شاهد کاهش آن ها به ویژه آسیب های شاخص باشیم.

وی بیان کرد: نیاز است مدیرکل جدید این اداره کل در کهگیلویه و بویراحمد توجه بیشتری به موفقیت نیروهای ستادی و شهرستانی داشته باشد و با تعامل و همکاری همه جانبه به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

دکتر مرادی مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جامعه باید به سمتی پیش رود که آسیب ها به حداقل رسانده شوند و رسالت این اداره کل پیشگیرانه است.

محسن مرادی عنوان کرد: با رویکرد تحول اداری و سیستم اتوماسیون و دولت الکترونیک بسیاری از خدمات این اداره کل متحول شده است و کار افراد مراجعه کننده تسهیل یافته است.

وی تصریح کرد: امید است مطالبات پرسنل، منابع فیزیکی و فناوری اطلاعات این اداره کل بهبود یابد و خدمات بهتری به مردم استان ارائه شود.

کد خبر 12182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد