دیدار صمیمانه رییس سازمان بهزیستی کشور با فرزندان مرکز شبه خانواده نرگس در شهرستان طبس

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، دکتر امیرحسنخانی نماینده مردم طبس،فردوس،بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی،علی عرب نژاد مدیرکل و مسئولان بهزیستی استان و شهرستان طبس، از مرکز شبه خانواده نرگس در شهرستان طبس، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از خراسان جنوبی ، دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به همراه محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، دکتر امیرحسنخانی نماینده مردم طبس،فردوس،بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی،علی عرب نژاد مدیرکل و مسئولان بهزیستی استان و شهرستان طبس،از مرکز شبه خانواده نرگس در شهرستان طبس،بازدید کردند.

رییس سازمان بهزیستی کشور دراین نشست، آموزش و تجربه زندگی در مراکز شبه خانواده بهزیستی برای فرزندان همراه با فراهم کردن شرایط آموزش مهارت های زندگی،تحصیل و مشارکت اجتماعی فرزندان،ایجاد حس امید به آینده را از جمله برنامه های انجام شده در مراکز شبه خانواده ذکر کرد.

دختران ساکن در این مرکز نیز به بیان تجربیات، آرزوها و تصمیمات خود برای آینده پرداختند و در ادامه  درخواست های خود را از رییس سازمان بهزیستی مطرح کردند. 

کد خبر 12177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =