بازدید رییس سازمان بهزیستی کشور از گلزار شهدای طبس و آستان مقدس حضرت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)

رییس سازمان بهزیستی کشور، صبح امروز درآغاز سفر یک روزه خود به شهرستان طبس از گلزار شهدای این شهرستان و آستان مقدس حضرت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از استان خراسان جنوبی،دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در بدو ورود به استان مورد استقبال محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و همچنین علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی قرار گرفت.

 وی همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرستان طبس با آرمانهای شهیدان والامقام ، تجدید میثاق و آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام(ع) را نیز زیارت کرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور پس از زیارت این امامزاده گفت: به تمام کسانی که از ظرفیت گردشگری و کویر نوردی در شهرستان استفاده می‌کنند توصیه می کنم از این مضجع شریف و نورانی نیز بازدید کرده و زیارت کنند و از این زیرساخت های گردشگری و زیارتی در کنار هم بهره مند گردند چرا که این پتانسیل فرهنگی و گردشگری در طبس وجود دارد.

وی بیان داشت :  این حرم شریف، مهدهای کودک و مدارس را نیز پشتیبانی می کند و این باعث غنی شدن فرهنگ آیندگان نیز خواهد شداز این رو باید از این مکان های زیارتی که ذخایر فرهنگی نیز هستند، بهترین بهره گیری در غنای فرهنگی همان شهر و سایر نقاط کشور صورت گیرد.

 وی افزود: لازم است که از ظرفیت مهدهای کودک در بهره برداری از این پتانسیل فرهنگی —مذهبی استفاده شود. همچنین به عنوان پناهگاهی  برای آسیب دیدگان اجتماعی نیز قرار گیرد.

کد خبر 12172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =