ایکنا| اجرای سه وقف میلیاردی برای ایتام در همدان

رئیس بهزیستی شهرستان همدان از اجرای سه وقف میلیاردی از سوی سه خیر همدانی خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایکنا رئیس بهزیستی شهرستان همدان از اجرای سه وقف میلیاردی از سوی سه خیر همدانی خبر داد و گفت: خانه‌ای به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ویژه کودکان بی‌سرپرست، خانه‌ای دیگر برای نگهداری از دختران بی‌سرپرست و مبلغ ۳ میلیارد ریال از سوی یک خیر برای خرید خانه ویژه کودکان خانه «کیمیای مهر زیبا» اهدا شده است.
به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان، رضا افشاری، رئیس بهزیستی شهرستان همدان از اجرای ۳ وقف میلیاردی در همدان خبر داد و گفت: یکی از این وقف‌ها خانه‌ای به ارزش ۳۰ میلیارد ریال است که از سوی بانوی خیر منیره سادات فاضلیان واقع در خیابان شریعتی وقف مرکز «ترنم محبت» ویژه کودکان بی‌سرپرست شده است.
وی هم‌چنین از اهدای خانه تازه‌ساز زنده یاد حاج امیرمحمود محمدپور خبر داد و افزود: این خانه برای نگهداری از دختران بی‌سرپرست «گلهای نسیم» وقف شده است، هم‌چنین یک نیکوکار مبلغ ۳ میلیارد ریال برای خرید ساختمان خانه کودکان «کیمیای مهر زیبا» به حساب مشارکت ها واریز کرده است.

افشاری تاکید کرد: به منظور حفظ و حراست از اموال و هدایای نقدی نیکوکاران و نظارت بهتر بر هزینه‌ها صرفا موسسات خیریه دارای مجوز فعالیت که مجوز جداگانه ای از کمیسیون جذب و تبلیغات بهزیستی دریافت کرده باشند و در سامانه بانک اطلاعات ثبت نام و کد شناسائی دریافت کرده باشند می توانند فعالیت مشارکتی داشته باشند.
رئیس بهزیستی یادآور شد: هبه و وقف از ماندگارترین نیکوکاری هاست و بهزیستی طبق نیت خاص خیرین اقدام می‌کند.
افشاری با اشاره به اجرای موقوفات به بهزیستی در طی دو سال گذشته، اشاره کرد: هفت ملک برای استفاده توسط موسسات خیریه و خوابگاه ایتام توسط نیکوکاران اهدا شده است.
وی هم‌چنین با معرفی شماره حساب‌های سازمان برای مشارکت خیران یادآور شد: خیرین می‌توانند از طریق شماره حساب ۳۷۰۰۹۱۰۳۴۵۵۶۵۳۱ و کارت شتاب شماره ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۱۲۲۷۷۳ نزد بانک توسعه تعاون برای مشارکت جزئی یا عمده و یا به صورت حضوری به دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی واقع در میدان بعثت، خیابان قهرمانی برای اهدای هدایا و نذورات به نیازمندترین ایتام و افراد دارای معلولیت اقدام کنند.


 

کد خبر 12162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد