میز خدمت بهزیستی در تمامی شهرستانها فعال است

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان بااعلام فعالیت میزخدمت در کلیه شهرستانها گفت : طی 9 ماه گذشته سال جاری میز خدمت که با هدف پاسخ گویی به درخواست های حضوری و راهنمایی موثر به مراجعان از سال گذشته راه اندازی شده است بیش از 5 هزار درخواست دریافت شده است.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی  اظهار داشت :  در 9 ماهه سال  جاری بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک مالی  به مراجعه کنندگان تحت  پوشش بهزیستی به میز خدمات پرداخت شده است .
وی افزود : در رصد تعداد مراجعان، مددجویان حوزه توانبخشی و معلولین  با عمده ترین درخواست ها از قبیل؛ کمک هزینه درمان، مساعدت مالی، برقراری مستمری، اشتغال ، پذیرش در مراکز و مسکن را داشته است.
محمدی افزود : در حوزه امور اجتماعی  نیز نزدیک به 2 هزار نفر با اولویت مساعدت مالی در قالب معاش ، لوازم ضروری  ، درمان ، مسکن و سایر موارد  بوده و حوزه توانمندسازی و پیشگیری در رتبه های بعدی مراجعه به میز خدمت حضوری را در سطح استان دارا هستند.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه های ملاقات مردمی با مراجعه کنندگان در قالب ملاقات عمومی و برنامه ملاقات در نمازجمعه  و ارتباط تلفنی با خط 111  با هماهنگی ستاد پذیرش افزود : در این راستا به بیش از 100 نفر خدمات میز خدمت ارائه شده است .
محمدی تصریح کرد  : تعداد  395 فقره مکاتبه نیز از مقامات کشوری و استانی از قبیل بیت مقام معظم رهبری ، نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان امور مجلس ، سامد، انتقال پرونده ، مفقودین و.... در پذیرش و هماهنگی استان انجام یافته است.
وی اظهار داشت: این مرکز با عنوان مرکز ارتباط حضوری و تکریم ارباب رجوع یا میز خدمت برای مراجعه ارباب رجوع مطابق موارد مندرج در مصوبه «حقوق شهروندی در نظام اداری» آماده سازی شده، به طوری که ارباب رجوع بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از سایر واحدهای اداری از طریق میز مذکور، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نمایند .

کد خبر 12157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد