مهدیشهر ا هنرمند جوان امیرحسین

بهزیستی تا حد توان در راستای توانمند سازی و خود کفایی مددجویان تحت حمایت تلاش می کند.

امیر حسین  دانش‌آموز ناشنوای دوره متوسطه  و مددجوی تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر  است که استعدادش در زمینه نقاشی توسط معلم رابطش کشف و با حمایت این دبیر، اکنون آثار زیبایی از او وارد بازار شده و اهالی ذوق از سراسر کشور طالب هنر طراحی چهره این هنرمند هستند.

 به دنبال خلق آثار مددجوی توانمند امیر حسین و خلق آثار زیبا در تصاویر هنری وی بهزیستی استان سمنان در چندین دیدار و بازدید ،  آمادگی خود را بمنظور حمایت از این مددجو  اعلام کرد.

نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر : می توان به برخی از خدمات ارائه شده به امیرحسین خریداری میز تحریر  و صندلی چرخدار  به ارزش ریالی ۲۵۰۰۰۰۰۰ ،   معرفی مددجو موفق در هفته معلولین  به سبب تلاش مددجو در انجام فعالیتهای هنری در محل تحصیل وی، دریافت مستمری ماهیانه و ارائه خدمات توانبخشی طبق دستورالعمل های سازمان بهزیستی نام برد.

درخشنده گفت: پیگیر وام خوداشتغالی برای امیرحسین هستیم که این امر در حال آماده سازی زمینه اشتغال است،  که دارای بازار مطلوبی نیز می باشد که در همین راستا می توان به خریداری تابلوی ایشان به قیمت سی میلیون ریال توسط شهرداری شهرستان اشاره داشت.

کد خبر 12120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد