گلستان| دیدار استاندار با کودکان دختر تحت سرپرست بهزیستی و تبریک روز دختر

در مراسمی صبح امروز پنجشنبه۱۳ تیرماه همزمان با فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ،دکتر حق شناس_استاندار گلستان به اتفاق هیئت همراه و مدیرکل بهزیستی با حضور در مرکز نگهداری کودکان تحت سرپرست دخترانه(ریحانه)با کودکان این مرکز دیدار کرد و با اهدا شاخه گل و هدایای،روز دختر را به این عزیزان تبریک گفت.

دراین مراسم مدیر کل بهزیستی استان ضمن تقدیر از حضور ارزشمند استاندار وگرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س)طی سخنانی بر اهمیت نقش خانواده در رشد و پرورش فکری و روحی کودکان تاکید کرد.

دکتر غفاری گفت؛سیاست اصلی سازمان بهزیستی ،نگهداری کودکان در محیط خانواده است و سعی میکنیم کودکان بد سرپرست و بی سرپرست را به صورت فرزندخواندگی و امداد به خانواده ها بسپاریم و در صورتی که خانواده و اقوامی برای نگهداری این عزیزان نباشد در مراکز تحت نظارت خود نگهداری خواهیم نمود.

وی افزود:در حال حاضر ۵۷۰ کودک دراستان تحت سرپرست بهزیستی قرار دارند که ۲۷۲ نفر از آنان در ۳۰ مرکز تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد:در سال گذشته ۴۴ کودک به صورت فرزندخواندگی به خانواده های واجد شرایط واگذارشدند و از ابتدای سال تا کنون نیز ۴ کودک به صورت فرزندخواندگی به خانواده ها واگذار شدند.

دکتر غفاری میانگین نگهداری کودکان در مراکز بهزیستی استان را ۱۰ کودک عنوان نمود،بعبارتی در ۳۰ مرکز تحت نظارت بهزیستی هر کدام ۱۰ کودک نگهداری میشوند که این مقدار بهترین استاندارد سطح کشور است که سعی کردیم این میانگین را در سالهای اخیر حفظ کنیم.

کد خبر 1210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد