مشکل عمده معلولان در فضای شهری اردبیل عدم اجرای مناسب رمپ‌ها است

فرماندار اردبیل گفت: عمده مشکل معلولان در فضای شهری و اماکن عمومی اردبیل عدم اجرای مناسب رمپ، ورودی‌ها، آسانسورها و سرویس‌های بهداشتی است.

مسعود امامی یگانه در کمیته مناسب سازی محیط شهری اردبیل عنوان کرد: ساماندهی و مناسب سازی محیط شهری به منظور دسترسی معلولین و جانبازان و رفع موانع مشارکت و حضور افراد معلول در محیط‌های شهری به ویژه اماکن عمومی باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای تردد و دسترسی افراد دارای مشکل جسمی و حرکتی در ادارات و اماکن عمومی باید تدابیر لازم اندیشیده شود، افزود: ظرف دو هفته آینده مشکلات موجود در این بخش احصا و برای رفع آنها برنامه ریزی لازم انجام می‌گیرد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: رعایت ضوابط در ساخت و سازها و نظارت دقیق بر اعمال آن از سوی دستگاه‌های متولی از جمله نظام مهندسی، شهرداری‌ها و سایر ارگان‌ها و مراجع ذیربط به ویژه در اجرای پروژه‌ها با کاربری عمومی و خدماتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد امامی یگانه تصریح کرد: عمده مشکل معلولان در فضای شهری و اماکن عمومی عدم اجرای مناسب رمپ، ورودی‌ها، آسانسورها و سرویس‌های بهداشتی است.

به گفته وی نسبت به اصلاح برخی ایرادات در معابر عمومی و ساختمان‌های شهر اردبیل اقدام شده ولی هنوز برای ایجاد ساز و کارهای مناسب موضوع باید با جدیت دنبال شود.

کد خبر 12086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد