حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در معاونت اجتماعی

موفقیت و پیشرفت هر سازمانی در سایه کار تیمی همدلی و کار جمعی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل با معاون و کارشناسان ستادی حوزه اجتماعی دیدار کرد .

در  این دیدار ساره امیر جان معاون اجتماعی اداره کل در ابتدا گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه داشت و حضور مدیر کل را در یکی از تخصصی ترین حوزه ها را باعث دلگرمی کارشناسان در ارائه خدمات مطلوب و سازنده به جامعه هدف دانست .

مدیرکل بهزیستی استان : در ابتدا ضمن خداقوت و خسته نباشید ، ارتباط و تعامل اعضای سازمان را در جهت تلاش و رسیدن به هدف مشترک از عوامل پیشرفت و موفقیت هر سازمان دانست و هدف از این  دیدار را تقویت تعاملات و قدردانی از زحمات کارشناسان بیان داشت .

ایزدپور گفت : بالاترین سمت در یک سازمان انجام کار کارشناسی است چرا که بدون کار کارشناسانه و تخصصی موفقیتی حاصل نمی شود. ایشان وجود اخلاق اداری و ارتباطات موثر در کنار تخصص را باعث کاهش سختی کار بیان داشتند که این امر باید یکی از الویت های مهم در سازمان بهزیستی کشور باشد .

در ادامه این دیدار کارشناسان به مسائل ، مشکلات ، پیشنهادات و راهکارهای ارائه خدمات مطلبوتر بیش از پیش پرداختند و مدیرکل به مسائل و سوالات مطرح شده پاسخ دادند .

کد خبر 12067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد