آران وبیدگل | توجه به ورزش افراد دارای معلولیت از خواسته‌های به حق است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با حضور در جمع معلولان ورزشکار شهرستان آران وبیدگل در رشته ورزشی والیبال نشسته ضمن تحسین فعالیت ورزشی آنان گفت: توجه به ورزش افراد دارای معلولیت از خواسته‌های به حق است و سعی داریم در این زمینه در کنار خیران در امور زیر ساختی ورزش فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری داشته باشیم.

اسماعیل بایبوردی به برخی محدودیت‌های جسمی این قشر از جامعه اشاره و خاطر نشان کرد:  زیرساخت‌ امکانات رفاهی جانبازان و معلولان شهرستان آران و بیدگل باید به شکلی باشد که حقوق شهروندی آنان رعایت شود و با پیش بینی مکان‌های ورزشی ویژه آنان، در افزایش امیدآفرینی و نشاط اجتماعی آنان تلاش کنیم.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل نیز با اشاره به اهمیت ورزش وتاثیر آن در سلامت جسم و روان ابراز داشت: اهمیت ورزش در دین اسلام به حدی است که عقل سالم را در بدن سالم دانسته و انسان را به انجام ورزش‌های گوناگون سفارش کرده و ما در اداره بهزیستی در حد توان همراه و پشتیبان مردم و خیران برای رونق و پیشرفت ورزش معلولان تلاش می کنیم.

حیدر ایمانیان  با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: یکی از برنامه‌های عمرانی این اداره احداث ورزشگاه و سالن ورزشی ویژه معلولان است که امیدواریم با مساعدت خیرین ودستگاه‌های اجرایی شهرستان این مهم نیز به سرانجام برسد.

کد خبر 12060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد