کبودراهنگ | بازدید فرماندار از اورژانس اجتماعی

حجت اله مهدوی فرماندار شهرستان به همراه رئیس بنیاد مسکن، رئیس هلال احمر و تنی چند از روسای ادارات شهرستان از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی شهرستان کبودراهنگ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ؛ در این بازدید رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی ، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در 9 ماهه سال جاری، فرماندار را در جریان عمده موارد و موضوعات مورد رسیدگی اورژانس اجتماعی شهرستان قرار داد.

رضا جعفری نیکو در ادامه  گفت: اورژانس اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی در حال اجراست و این برنامه تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (‌مرکز اورژانس اجتماعی)، خط تلفن 123و تیم سیار اورژانس است.

در ادامه حجت اله مهدوی فرماندار شهرستان نیز ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در این مرکز با اشاره به اهمیت وجود و فعالیت این مرکز در سطح شهرستان به منظور رسیدگی و برطرف کردن مشکلات و ناهنجاری های خانواده ها تا حد ممکن، بر حمایت از مرکز اورژانس اجتماعی  جهت ارتقا و گسترش امکانات و اعتبارات مورد نیاز آن با همکاری دستگاه ها و نهادهای ذیربط تاکید کرد.

کد خبر 12049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد