رزن | پویش حلقه وصل محور دومین جلسه شورای مشارکتهای مردمی

شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان با محوریت پویش حلقه وصل (جلب و جذب مشارکتهای نقدی و غیرنقدی بمنظور تهیه جهیزیه جامعه هدف پشت نوبت ) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان  شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان با محوریت پویش حلقه وصل (جلب و جذب مشارکتهای نقدی و غیرنقدی بمنظور تهیه جهیزیه جامعه هدف پشت نوبت  ) با حضور رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، کارشناس مشارکت های مردمی بهزیستی رزن، اعضای معتمدین و خیرین برگزار گردید. 

رئیس بهزیستی شهرستان در ابتدای این جلسه  ضمن تشکر از حضور معتمدین و خیرین وظایف اعضای شورای مشارکت و معتمدین را تشریح و گفت: پوستر مجازی اطلاع رسانی در خصوص پویش حلقه وصل جهت انعکاس در رسانه های خبری و مجازی شهرستان (چشم انداز – رزن آنلاین – اعتمادرزن – صبح رزن ) که گروههای پرتعداد و مهم شهرستان هستند اقدام شده است .

اسماعیل رستم خانی در ادامه گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی به صورت مکاتبات با دستگاههای دولتی انجام شده است  و به صورت شخصی و حضوری با خیرین شاخص در خصوص تهیه جهیزیه برای جامعه هدف پشت نوبت بهزیستی شهرستان رزن تماس حاصل شده است.

در ادامه جلسه هر یک از معتمدین و مدعوین نقطه نظرات خود را بیان و پس از بحث و بررسی مسائل موجود مواردی به شرح ذیل مصوب گردید:

1- ایجاد و تقویت مجمع خیرین ازدواج

2-پیگیری برگزاری جشن گلریزان با همکاران اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان جهت تامین جهیزیه جامعه هدف

3-قول مساعد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه برای تامین جهیزیه مددجویان ساکن روستای غینرجه.

کد خبر 12048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد