تکریم و معارفه رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان سمنان

خانم رعنا سورمه بعنوان رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان سمنان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال  بهزیستی استان سمنان با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان و اعضای شورای معاونین اداره کل برگزار شد.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا از زحمات آقای پیوندی در زمان تصدی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال  بهزیستی تقدیر و تشکر داشت.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: در شرایط کنونی جامعه موفقیت و پیشرفت در هر سازمان  مستلزم همدلی و اتحاد اعضای جامعه است و در سازمان بهزیستی که بعنوان یک سازمان تخصصی حمایتی در جهت تکریم و عزت انسانی و دستگیری از نیازمندان تلاش می کند بیشتر مشهود است.

ایزدپور همچنین  با بیان شایستگی و سوابق اجرایی خانم سورمه  در اداره کل بهزیستی استان سمنان و تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، به فعالیتهای خاص حوزه اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی و مشارکتهای مردمی و ارتباط مستقیم با مددجویان و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی اداره کل بهزیستی استان سمنان اشاره داشت.

وی  در ادامه خواستار اتخاذ تدابیر و راهکارهای بهتر و بیشتر در جهت جلب بیش از پیش خیرین در بهزیستی شد و اظهار داشت:آنچه که در حال حاضر حائز اهمیت است  تقویت تفکر تیمی  در ارائه خدمات سازنده است.

 مدیر کل بهزیستی استان سمنان  در پایان وجود  تفکر جمعی  و ساری و جاری شدن آن در درون هر سازمانی را از عوامل مهم  پیشرفت و موفقیت دانست .

در ادامه احمد پیوندی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود ، یکی از موثرترین زمان های خدمت خود را در اداره کل بهزیستی در حوزه مشارکتها دانسته و به ارائه گزارشی از چهار سال قبول مسئولیت خود در این حوزه پرداختند و همچنین رعنا سورمه ضمن تقدیر از مدیرکل و تیم مدیریتی در بهزیستی استان بمنظور اعتماد و ابلاغ ریاست اداره مشارکتهای مردمی به ارائه رویکردهای خود در این حوزه پرداختند .

کد خبر 12029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد