کمک مردم به بهزیستی در اداره 94 درصد فعالیت با ایجاد مراکز غیر دولتی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خیرین و مردم با ایجاد مراکز ارائه دهنده خدمات،در اداره 94 درصد فعالیتهای مراکز سهیم هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، معصومه محمدی، سرپرست بهزیستی استان در سفر به شهرستان لردگان و دیدار با فرماندار این شهرستان از واگذاری 94 درصد فعالیتها به بخش غیر دولتی و همکاری خیرین و مردم در ارائه خدمات به جامعه هدف تحت پوشش از طریق ایجاد مراکز غیر دولتی خبر داد.

سرپرست اداره کل بهزیستی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری 700 مرکز غیر دولتی، موسسه خیریه و ngo  با اداره کل بهزیستی همکاری می کنند که وظیفه خدمات رسانی به جامعه هدف را برعهده دارند.

محمدی گفت: سازمان بهزیستی به‌تنهایی و بدون مشارکت خیران نمی تواند پاسخگوی جامعه زیرپوشش خود باشد، بسیاری از خانواده‌های معلولین توان مالی چندانی برای نگهداری از افراد  معلول را ندارند و مؤسسات خیریه در این راستا می‌توانند برای تامین نیازمندی‌های آن‌ها نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: سازمان بهزیستی بر اساس ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی مسؤولیت صدور مجوز برای متقاضیان مراکز ۱۳ گانه و مؤسسات غیردولتی و خیریه‌های فعال در حوزه بهزیستی  را برعهده دارد و با نظارت مستمر و قانونمند بر عملکرد مؤسسات و مراکز غیردولتی تحت نظارت، فعالیت این مراکز را بر اساس اهداف بهزیستی و اساسنامه رصد می‌کند.

سرپرست اداره کل بهزیستی در سفر به شهرستان لردگان از مراکز ارائه دهنده خدمت به جامعه هدف و خانواده های تحت پوشش بازدید کرد.

کد خبر 11991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد