بررسی آسیب های اجتماعی شهرستان کهگیلویه با محوریت آسیب های اجتماعی دیشموک با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : با حضور سید آیت افشارمهر مدیرکل و سید باقرحسینی معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان، رئیس و مسئولان واحدهای بهزیستی شهرستان کهگیلویه جلسه بررسی آسیبهای اجتماعی با محوریت آسیبهای اجتماعی دیشموک در دهدشت برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی استان گفت:باتوجه به راه اندازی کمیته فرهنگی درسطح استان در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی ، سازمان بهزیستی یکی از دستگاه هایی است که در این زمینه تعهداتی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : با حضور سید آیت افشارمهر مدیرکل  و سید باقرحسینی معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان، رئیس و مسئولان واحدهای بهزیستی شهرستان کهگیلویه جلسه بررسی آسیبهای اجتماعی با محوریت آسیبهای  اجتماعی دیشموک در دهدشت برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی استان گفت:باتوجه به راه اندازی کمیته فرهنگی درسطح استان در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی ، سازمان بهزیستی یکی از دستگاه هایی است که در این زمینه تعهداتی دارد.

آیت افشارمهر با اشاره به راه اندازی ۴مرکز در بخش دیشموک در کمتر از ۲ماه جهت مقابله با آسیب های اجتماعی  افزود این مراکز نیاز به تخصیص اعتبار دارند و ما پیگیر تامین اعتبار لازم از دفتر معاونت پیشگیری بهزیستی کشور هستیم.

ایشان  کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر برای خانواده‌ها و ارتقاء سطح آگاهی مردم در حوزه های مختلف  را ضروری دانست.

وی اظهارکرد:موضوع آموزش خانگی برای خانواده های در معرض آسیب دیشموک ضروری است.

افشارمهر گفت: راه اندازی کمپ اقامتی ترک اعتیاد در بخش دیشموک جهت مقابله با آسیب های اجتماعی را مستلزم همکاری همه نهادها از جمله آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان نمود , گفت در صورت معرفی فرد واجد شرایط کمپ اقامتی ترک اعتیاد در دیشموک راه اندازی می شود.

کد خبر 11960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد