موضوع مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت، نیازمند یک نهضت و جهاد است

مراسم دیدار با کارکنان توان یاب(افراد دارای معلولیت) شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور: دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر قبادی دانا، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و علیمحمدی مشاور وزیر در امور معلولان برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر شریعتمداری در این دیدار با اشاره به اینکه بحث مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت، نیازمند یک نهضت و جهاد است.  ابراز امیدواری کرد این جلسه بتواند به الفت و نزدیکی قلوب منجر  شود.  
وی در ادامه با بیان اینکه اگر کسی برای خود عزت قایل نباشد نمی تواند برای دیگران نیز عزت و مهربانی قایل شود گفت : بسیار باعث افتخار است که در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جامعه ای از کارمندان نجیب، قانع و سخت کوشی همکار هستم 
شریعتمداری همچنین استفاده هم افزا از سه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت : این هم افزایی باید در جهت رفاه عمومی همه اجزای وزارتخانه به کار گرفته شود.  
نقش راهبری افراد دارای معلولیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز گفت : امروز شما  با حضور خود در عرصه های مختلف اجتماعی و ... توانمند سازی را معنا کرده اید.
وی همچنین با اشاره  به دیدار وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان از یک مرکز ضایعه نخاعی گفت :  به ایشان توضیح داده شد همه اعضای هیت مدیره و مدیر  این مرکز از افراد دارای معلولیت هستند و در واقع  حضور آنها نشان دهنده توانمندی آنان برای فعالیت در این عرصه است.  
قبادی دانا  افزود :  امروز هم در این نشست کسانی حضور دارند که خود در وزارت رفاه تاثیر گذارند و نقش راهبری برای سایر افراد دارای معلولیت ایفا می کنند.  
افراد دارای معلولیت شاغل در وزارتخانه، پرتلاش، با احساس مسئولیت بالا و با سواد هستند
غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : همکاران توان یاب شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله کارکنان پرتلاشی هستند که با احساس مسئولیت خدمات خود را به جامعه ارایه می کنند.   
وی افزود : مجموعه همکاران حاضر در این نشست  نیز از جمله افرادی متخصص، باسواد در حوزه فعالیتهای خود هستند.  
 وی همچنین  به بیان برخی از اقدامات این معاونت برای کارکنان توان یاب شاغل در وزارتخانه  در حوزه های رفاهی، درمانی، بیمه ای و  استخدامی پرداخت.  

در این نشست کارکنان  توان یاب  شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از این دیدار به بیان  مهمترین دغدغه ها ، مشکلات و نقطه نظرات خود  از قبیل اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، مشکلات استخدامی،   بحث بیمه تکمیلی، تامین هزینه هایی دارویی،   درمان  مشکلات در رفت و آمد، هزینه های توانبخشی و ...   پرداختند که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نیز دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.  

کد خبر 11959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد