سمنان ا بازدید از مرکزDIC و خدمات شلتر

خدمات تخصصی بهزیستی در امر کنترل و کاهش اعتیاد ستودنی و ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان حسن ارگی دبیر  شورای هماهنگی مبازه با مواد مخدر استان از مرکز درمان گذری Dic   بازدید داشت

در این بازدید علیرضا ایزدپور مدیر کل ، انسیه ایمانی معاون  امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان  و نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان حضور داشتند .

ارگی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این بازدید از زحمات و تلاشهای اداره کل بهزیستی استان سمنان  تقدیر و خدمات تخصصی بهزیستی در امر کاهش آسیب و درمان اعتیاد را شایسته و ارزشمند دانست .

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: مرکز DIC با هدف پیشگیری از آسیبهای ناشی از اعتیاد دارای یک تیم سیار علمی وابسته تخصصی (شلتر)شامل روانشناس و مددکار در مناطق آسیب زا و یک تیم ثابت و مستقر در مرکز متشکل از پزشک و روانشناس فعالیت خود را  در زمینه کنترل و کاهش و درمان اعتیاد انجام می دهد.
 وی افزود:اعضای مرکز گذری تیم  DIC  پس از شناسایی و حضور در مراکز آسیب  زا و شناسایی وغربالگری افراد پرخطر با آموزشها و ارائه خدمات بهداشتی مانند آموزش تزیق سالم در راستای پیشگیری از شیوع بیماریهای واگیر و ناشی از مصرف مواد  ارائه خدمات می دهند.

مدیر کل در پایان از دیگر خدمات مرکز  برقراری تعامل کارکنان خدوم  زحمتکش این مرکز با عموم و دیگر نهادها دانست که افراد نیازمند خدمات کاهش آسیب اعتیاد بتوانند با سهولت با ارتباط با این مراکز از دیگر خدمات مددکاری، حضور و بازگشت موفقیت آمیز در فضای جامعه بهره مند شوند.

 

کد خبر 11928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد