آیین باستانی شب یلدا با حضور 400 نفر از کودکان مهدهای کودک زرند

آیین مراسم سنتی و فرهنگی یلدا توسط بهزیستی زرند با همکاری کانون توسعه مهدهای کودک و با حضور معاون عمرانی فرماندار، ، نماینده دفتر امام جمعه ، رییس اداره بهزیستی ، سرگرد دهقانی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی - 400 نفر از کودکان مهدهای کودک مدیران و مربیان و کارشناسان در سالن سینما آزادی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از بهزیستی زرند محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی ، با تبریک  فرا رسیدن آیین باستانی شب یلدا که سابقه ای دیرینه در فرهنگ ایرانیان دارد ، بر لزوم برگزاری و گرامیداشت این چنین مناسبت هایی  تاکید کرد و گفت : این اجرای این آیین ها  زمینه آشنایی کودکان با فرهنگ و آداب و رسوم غنی و ارزشمند ایرانی را فراهم می سازد و از همه کارشناسان و اعضاء کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک که برای برگزاری این آیین در سطح وسیع قدردانی کرد .
به گفته رییس بهزیستی زرند همزمان با برگزاری این آیین در یک حرکت خودش جوش توسط کارکنان بهزیستی و با مشارکت خیرین 60 سبد مواد غذای به ارزش ریالی 60 میلیون ریال  بین خانواده های مددجو و افراد دارای معلولیت توزیع شد .
گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های هنری و نمایشی جذاب ، متنوع توسط گروه  های هنری و گروهای کودکان و همچنین  اهداء جوایز همراه بود.

کد خبر 11883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد