در یلدای مهربانی بیش از 3 تن میوه در بین مددجویان توزیع شد

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای طرح برنامه "یلدای مهربانی"،افزود: در این طرح بیش از 3 تن میوه از طرف مردم جمع آوری شد که در شب یلدا بین نیازمندان جامعه هدف توزیع شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده،عصمت نصیری قیداری با بیان اینکه در آستانه شب یلدا دو مورد جهیزیه تهیه و بدست زوجین نیازمند رسید ، افزود :   در هفته ولایت نیز دو مورد جهیزیه با مشارکت خیرین تهیه و به زوجین تحت پوشش بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

وی با اشاره به حمایتهای سازمان به جامعه هدف خصوصا افراد دارای معلولیت اشاره کرد و افزود:طی 9 ماهه سالجاری با مشارکت خیرین تعداد 7عدد بخاری، 2عدد آبگرمکن، 550 کیلو گوشت،تعداد 700 بسته لوازم التحریر ساخت وخرید مسکن بمبلغ 740 میلیون ریال از جمله این مساعدتهاست .

نصیری به افزایش مشارکت خیرین در طرح حامی از 7 کودک به 60 کودک اشاره کرد و اظهار نمود : با جلب حمایت خیرین تعداد مشارکت کارکنان ادارات نیز رشد داشت و از 30 نفر به 87 نفر افزایش یافت.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همکاری خیرین در اجرای برنامه های مختلف بهزیستی طی سالهای گذشته تا کنون ، بر لزوم استمرار این مشارکتها تاکید کرد و افزود :  از آنجا که بهزیستی با انسان و نیازهایش سر و کار دارد با مشکلات عدیده ای نیز رو به روست که این مشکلات با همکاری خیرین و همه دستگاه ها حل خواهد شد .

کد خبر 11876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد