شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان

خدمت به  محرومین با روحیه مددکاری در شادی و نشاط درونی  تاثیر گزار است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای معاونین با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان با دو دستور کار تاسیس مراکز مثبت زندگی ، تدوین و برنامه ریزی  پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله برگزار شد .

ایزدپور در ابتدا از زحمات و تلاشهای  اعضای شورای معاونین و کارکنان اداره کل تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط  کنونی جامعه و نیازمندیهای خاص جامعه هدف سازمان بهزیستی خدمت به جامعه محروم در بهزیستی مستلزم تلاش و همکاری بیش از پیش است .

وی افزود: خدمت در سازمان تخصصی حمایتی  بهزیستی  از عوامل تاثیر گزار در استمرار و بقای حال خوب است چرا که خدمت به  محرومین با روحیه مددکاری در شادی و نشاط درونی  تاثیر گزار است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه از راه اندازی  مراکز مثبت زندگی تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان سمنان آمادگی همکاری با شخصیت های حقیقی و حقوقی در خصوص تاسیس این مراکز در سطح استان را دارد.

ایزدپور گفت: مراکز مثبت زندگی به منظور ساماندهی، برنامه ریزی، راهبری و اجرای اقدامات مرتبط به سازمان بهزیستی و با هدف افزایش آگاهی عمومی ، دسترسی آسان گروههای هدف ، گسترش و ایجاد شفافیت در فرآیند و اجراء خدمات و تحقق دولت الکترونیک می باشد.

علیرضا ایزدپور در ادامه خواستار افزایش و تقویت تعاملات برون سازمانی در جهت بهبود خدمات به جامعه هدف شد و در این راستا یکی از مباحث مهم را حضور خیرین و مشارکت آنان دانست .

در ادامه جلسه اعضاء به ارائه راهکارها و پیشنهادات خود در خصوص برنامه ریزی و اجرایی برنامه های روز ایمنی در برابر زلزله در سطح ستاد و شهرستان ها پرداختند و برنامه های در این خصوص به تصویب اعضاء بمنظور اجرا رسید .

کد خبر 11870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد