برگزاری جلسه توجیهی ویژه مسئولین  مراکز تحت نظارت بهزیستی دیواندره

بهزیستی دیواندره برای مدیران و مربیان مهدها و مسئولین مراکز تحت نظارت این اداره توجیهی درخصوص ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در این مراکز و استانداردسازی محیط برگزارکرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان در این جلسه که با حضور بیش30 نفر از مدیران و مربیان مهدهای کودک و مسئولین و کارشناسان مراکز تحت نظارت اعم از کمپ، مرکز نگهداری بیماران روانی، کلینیک، مجتمع آموزشی و توانبخشی و ... برگزار شد؛ کریمیان ضمن ارج نهادن به فعالیت های این مراکز، هدف از برگزاری جلسه را حسن توجه به دستورالعمل های سازمان در ارتباط با موضوعات اجتماعی و رویدادها و اتفاقات روز عنوان کرد و گفت: با توجه به این که ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به اتمام رسیده و تبلیغات رسمی آغاز نشده احتمال این که برخی از کاندیداها در فضای مجازی و یا حضور در محافل و اجتماعات توسط خود و یا هواداران آن ها اقدام به تبلیغات نمایند ممکن است به دلیل شرایط خاص سازمان بهزیستی؛ گروه های هدف، معلولین، مراکز غیردولتی، مهدهای کودک، مراکز شبانه روزی و اقامتی معلولین، بیماران روانی، سالمندان، کمپ های ترک اعتیاد و...  که حتما مورد توجه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بوده و بعید نیست تلاش نمایند تا از طریق ارتباط با مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی اقدام به تبلیغات و جمع آوری آراء  نمایند پس لازم است به منظور رفع هرگونه سوء استفاده از فضاهای دولتی و غیردولتی و مراکز زیر مجموعه تمهیدات لازم به عمل آورده و به هیچ وجه جایز نیست از فضاهای سازمان بهزیستی برعلیه یا به نفع کاندیدای خاصی استفاده شود.

در ادامه غفاری رابط حراست نیز با بیان این که کودکان بزرگترین سرمایه های هر جامعه ایی هستند لذا قبل از هر چیز حفظ سلامتی آنان از مهمترین خواسته های ما و والدینشان است تأکید کرد که با توجه به فصل سرما و لزوم استفاده از وسایل گرمایشی لازم است نسبت به استانداردسازی وسایل فوق اقدام نموده تا از هرگونه حادثه اجتماعی جلوگیری به عمل آید. البته این مهم شامل سایر مراکز نیز بوده و رعایت ضوابط و قوانین مرتبط با فعالیت مراکز و موسسات غیردولتی از اهم وظایف بوده و هرنوع همکاری با مراکز، شرکت ها و غیره باید با هماهنگی  اداره بهزیستی و دفتر حراست صورت گیرد .  

کد خبر 11856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد