نمایشگاه «حال گل، در چنگ چنگیز مغول» افتتاح شد

نمایشگاه آثار تجسمی «حال گل، در چنگ چنگیز مغول» با محوریت «حال خوب» و موضوعات لذت، شادی و شادمانی با محوریت ارتقاء سلامت روانی-  اجتماعی- معنوی و پیشگیری از آسیب‌ها، در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، نمایشگاه «حال گل، در چنگ چنگیز مغول» با همکاری خانه کاریکاتور اصفهان و موسسه سلامت روان طوبی و اداره کل بهزیستی اصفهان، با محوریت «حال خوب» و موضوعات لذت، شادی و شادمانی در خانه هنرمندان با حضور مدیرکل بهزیستی استان و رییس حوزه هنری اصفهان افتتاح شد.

کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی- تحلیلی است که با حضور؛ اساتید، کارشناسان و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان برگزار می‌شود.

محمدعلی سلطان‌الکتابی افزود: در طول برگزاری این کارگاه‌ها هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقا رشد شخصیتی، آشنایی عمیق‌تر با مفهوم «حال خوب» مبتنی بر ارزشمندی درونی هنرمند، بازتعریف مفاهیم «لذت»، «شادی» و «شادمانی» و همچنین خلق آثار هنری با این موضوعات به منظور تاثیرگذاری اجتماعی بوده است.

کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: نمایشگاه «حال گل، در چنگ چنگیز مغول»، پیرو نمایشگاه «خویشتن خویش را کنیم آباد» که با موضوع خویشتن و شناسایی خود اصیل و توسعه خودآگاهی بود، برگزار شده است.

سلطان‌الکتابی تصریح کرد: این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر کاریکاتور، تایپوگرافی (طراحی گرافیک)، تصویرسازی و طنز از ۱۹ هنرمند بوده و ابعاد آثار و تکنیک آن‌ها آزاد است.

وی همچنین از برگزاری نشست‌هایی در حاشیه این نمایشگاه خبر و ادامه  داد:  نشست‌ها و دورهمی‌هایی با حضور هنرمندان و متخصصان مباحث انسان‌شناسی و روانشناسی به عنوان ویژه‌برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی؛ آیین گشایش این نمایشگاه در گالری خانه هنرمندان برگزارشد و جهت بازدید عموم تا ۱۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 11852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد