همایش یاریگران زندگی در بهزیستی شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار در همایش یاریگران زندگی که توسط اداره بهزیستی وبا همکاری انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد شهرستان برگزار شده گفت: همه انسانها در هر پست و مقامی باید دست در دست هم داده و زمینه ایجاد محیطی پاک و عاری از هر گونه آسیبهای اجتماعی بویژه مواد مخدر فراهم نمایند.

فرماندار شهرستان بیله سوارگفت:والدین و معلمان و ادارات فرهنگی باید به مثابه اضلاع مثلثی باشند که دست در دست هم وبا تعامل مطلوب و مناسب دانش آموزان و بویژه نوجوانان را که در شرایط بحرانی بلوغ قرار دارند از انواع معضلات دور نگه دارند.

حسن قبادی تصریح کرد:در این میان با توجه به وجود تعداد کثیری از افراد درگیر با آموزش و پرورش از جمله دانش آموزان،معلمان،مربیان،انجمن اولیا و مربیان و...نقش آموزش و پرورش بسیار مهم بوده و لازمست در این خصوص تعاملات سازنده و مطلوبی با ادارات فرهنگی مرتبط از جمله بهزیستی که تجارب ارزشمندی در اجرای طرحها و برنامه های فرهنگی دارد، انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: همانطورکه از عنوان این همایش پیداست همه باید بمنظور پیشگیری از گرفتارشدن در باتلاق مواد مخدر، دست در دست دیگری گذاشته و با همگانی کردن بحث پیشگیری، متولیان امر را در این خصوص یاری دهیم تا در سایه عزم و اداره همگانی و عمومی کردن فرهنگ پیشگیری اقدامات مفید و مثمر ثمری انجام گیرد.چرا که این کار نوعی سرمایه گذاری فرهنگی بوده که نتیجه مطلوب آن در ادامه توسط افراد جامعه قابل لمس خواهد بود.

فرماندار شهرستان بیله سوار در ادامه سخنان خود به فعالیتهای شاخص بهزیستی این شهرستان اشاره داشته و از اجرای برنامه های مفید و موثر این اداره و همچنین از تعامل و فعالیتهای کارشناسان این اداره تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه همایش نیز به فعالین عرصه پیشگیری که از سوی ادارات فرهنگی معرفی شده و همچنینرئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد که تحت نظر بهزیستی شهرستان فعالیت مینماید حکم ‌"یاریگران زندگی" اهدا شد.

کد خبر 11847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد