سمنان ا حضور رئیس و کارشناس اداره پذیرش و هماهنگی در منزل باران

حفظ مقام و منزلت جامعه هدف والاترین هدف در بهزیستی کشور است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  رئیس اداره پذیرش و هماهنگی  گروههای هدف بهزیستی استان به اتفاق  کارشناس مددکاری از منزل مددجو باران بازدید انجام دادند.

رعنا سورمه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان : با مادر باران در خصوص سیر اقدامات درمانی صورت گرفته سوالات و مباحثی را مطرح کردند و بیان داشتند حفظ مقام و منزلت جامعه هدف والاترین هدف در بهزیستی کشور است . 

 رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت : تامین بخشی از هزینه های کار درمانی و تجهیزات توانپزشکی مورد نیاز توسط اداره کل بهزیستی طبق دستور العمل بر حسب فاکتورهای ارائه شده پرداخت می شود و همچنین خواستار تعامل بیش از پیش خانواده با اداره بهزیستی شهرستان شده تا فرایند کاردرمانی سرعت بگیرد .

وی تصریح کرد : با هماهنگی بهزیستی شهرستان ، باران می تواند از خدمات و مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان در فرایند درمان کمک بگیرد تا جبران بخشی از هزینه های درمانی گردد .

در ادامه مادر باران : با توجه به شرایط جسمی حرکتی باران و تاکید پزشک متخصص مبنی بر جدیت و استمرار فرآیند کار درمانی متاسفانه با توجه به  هزینه های سنگین کاردرمانی و هزینه های توانپزشکی و کمک توانبخشی و به دلیل عدم استطاعت مالی و معیشتی و هزینه های سنگین بخشی از فرآیند درمان به تعویق افتاد است .

در پایان این دیدار رعنا سورمه گفت : اداره کل بهزیستی استان همواره خود را در خصوص پرداخت هزینه های درمانی و همراهی در فرایند درمان جامعه هدف تا حد توان و طبق دستورالمعل موظف و مسئول می داند و با عنایت به تاکید مدیرکل پیگیر ویژه فرایند درمان باران هستیم و در کنار خانواده تا حصول نتیجه خواهیم بود .

کد خبر 11823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد