ایلام|نخستین جشنواره بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی در ایلام برگزار می شود

مدیر کل بهزیستی ایلام از برگزاری نخستین جشنواره بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، زهرا همتی افزود: این جشنواره با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های طلاق، اعتیاد، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و غیره با محوریت بهزیستی خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت عموم خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی دارای مجوز استان و صدا و سیمای مرکز ایلام برای شرکت در این جشنواره آزاد خواهد بود.

وی بخش‌های این جشنواره را شامل خبر، مصاحبه و گفتگو، مقاله و یادداشت و گزارش عنوان کرد و گفت: هر خبرنگار می‌تواند تنها در یک بخش با ارسال اثر شرکت کند.

مدیر کل بهزیستی ایلام بیان کرد: آثار ارسالی برای شرکت در این جشنواره باید مربوط به تاریخ تیرماه ۹۷ تا تیرماه ۹۸ بوده و در رسانه مربوطه چاپ و منتشر شده باشد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۹ تیرماه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی از سراسر استان می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام تحویل و یا با شماره 08432231060 تماس حاصل نمایند.

همتی هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه بهزیستی و گرامیداشت هفته بهزیستی برشمرد و گفت: برگزیدگان این جشنواره همزمان با هفته بهزیستی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

کد خبر 1180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد