تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سازمان بهزیستی کشور، برای کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تلاش های دکتر وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در کسب رتبه دوم این سازمان در جشنواره شهید رجایی «مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در بین سازمان های تابعه» در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن تقدیر نامه دکتر محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قبادی دانا

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

سلام علیکم

شناسایی و تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت و معرفی آنان به ملت شریف کشورمان، کارآمدترین شیوه نهادینه سازی و ارتقای عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف و نشانگر خودآگاهی سازمانی با تأکید بر راهبردها، ساختار و فرآیندهای کلان معطوف به توسعه و بهبود اثر بخشی دستگاه ها و سازمان هاست.

معتقدم جشنواره شهید رجایی، فرصت مغتنمی برای قدردانی از شما همکاران زحمتکش در راه خدمت رسانی به مخاطبان و جامعه هدف وزارتخانه است. بدینوسیله از تلاش های ارزنده حضرتعالی در راستای کسب رتبه دوم در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در بین سازمان های تابعه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ قدردانی می گردد.

از خداوند تبارک و تعالی توفیق روزافزون شما را در انجام نیکوی وظایف و رسالتی که بر دوش دارید مسألت دارم، امید است در نهضت خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان موفق و سربلند باشید.

 محمد شریعتمداری                                                               

کد خبر 11766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد