مدیر کل بهزیستی مازندران : افزایش مشارکت اجتماعی دانش آموزان در گرو ارتقا حس مسئولیت پذیری آنهاست

با حضور دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی، دکتر عسگری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و جمع کثیری از دانش آموزان استان، مراسم اختتامیه و تجلیل از تسهیلگران طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (ماد) در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران دکتر آرام ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه  (س) و روز دختر گفت : بعنوان مدیر کل بهزیستی مازندران به خود میبالم که آینده این کشور به دست فرزندانی است که تنها با نشان دادن مسیر راه به آنها خودشان را به مقصد می‌رسانند.

وی افزود : دانش آموزان فرهیخته و هوشمند مازندران با مشارکت فعال در طرح ماد ثابت کردند که با شناخت صحیح مشکلات، بهتر از بسیاری از برنامه‌ریزان و مسئولان می‌توانند برای حل مشکلات اجتماعی و کاهش آسیب‌ها اقدام کنند.

مدیر کل بهزیستی مازندران، آینده کشور را منوط به سیاست ها و رویکرد های آموزش و پرورش عنوان و خاطر نشان کرد : امیدوارم بهزیستی و آموزش و پرورش با تعامل و همکاری بیشتر در آینده با استفاده از ظرفیت بالای دانش آموزان مشارکت بیشتری برای کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

دکتر آرام با تاکید بر اهمیت سلامت اجتماعی درکنار سلامت جسمی و سلامت روانی تصریح کرد :اعتماد، مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی مهمترین عوامل ایجاد و حفظ سلامت اجتماعی است.

وی با اشاره به مشارکت ۴ هزار دانش آموزان مازندرانی در اجرای طرح ماد افزود : تلاش شده است تا با ایجاد حس اعتماد، مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی در دانش آموزان، آسیب های اجتماعی شناسایی شده و در جهت افزایش نشاط و سلامت اجتماعی گام برداریم.

مدیر کل بهزیستی مازندران  ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی را در عدم یادگیری مهارت‌های زندگی در سنین پایین دانست و اظهار داشت : با آموزش مهارت‌های اجتماعی وارتقا حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان ، شاهد حضور فعال و مشارکت اجتماعی آنها خواهیم بود.

کد خبر 1176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد