تقدیر از استاد و داور بین المللی قرآن کریم

مدیر کل بهزیستی استان قم با حضور در منزل استاد محمد رضا شهیدی پور به نیابت از طرف ریاست سازمان بهزیستی کشور ضمن ملاقات با این استاد فرزانه قرآنی هدایای مراسم تقدیر از نخبگان قرآنی معلول و نابینای حائز رتبه برتر در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را تقدیم ایشان کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم که به اتفاق حجه الاسلام والمسلمین اکرامی نژاد مسول فرهنگی بهزیستی قم در منزل استاد شهیدی پور حضور یافته بودند ضمن ابلاغ سلام ریاست سازمان بهزیستی کشور و برای شفای عاجل این چهره فرهیخته قرآنی دعا کردند و توفیق و طول عمر ایشان را ازخداوند منان خواستار شدند .

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، حافظ، مدرس و داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به‌ دلیل کسالت امکان شرکت در همایش تقدیر از نخبگان قرآنی معلول و نابینای حائز رتبه برتر در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را که هفته پیش در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد را نداشتند .

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام شهیدی‌پور، داور وقف‌ و ابتدا، متولد سال ۱۳۳۷ در قم است. از سال ۱۳۵۲ نیز کار حفظ قرآن را آغاز کرد و طی مدت چهار سال موفق به حفظ کل قرآن شد. وی عضو شورای تحقیق و مدیر گروه قرائات دانشگاه جامعة المصطفی(ص) العالمیه است.

کد خبر 11746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد