معرفی داوران جشنواره تئاتر معلولین مناطق کویر و خلیج فارس

همزمان با آغاز جشنواره تئاتر معلولین مناطق کویر و خلیج فارس در هرمزگان ، داوران این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت : در این دوره افسانه بایگان، آرش دادگر، مجید سرنی‏ زاده و مصطفی محمدی‏ فارسانی داوری نمایش‏ ها را به عهده دارند.
فریبا بریمانی مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور همزمان با آغاز جشنواره تئاتر معلولین مناطق کویر و خلیج‌فارس در بندرعباس گفت: این جشنواره‌ها با توجه به اهداف تربیتی و آموزشی هنر نمایش و نقش مؤثر و ارزشمند آن در توانمندسازی افراد معلول و کارکرد اجتماعی آن بویژه در ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تأکید بر تغییر نگرش جامعه ، پیشگیری از گسترش فرهنگ ناتوانی و ایجاد ارتباطی هماهنگ ، تأثیرگذار، متقابل و پویا، بدور از تفاوت‏ها و محدودیت‏ های فیزیکی و بیانی و برگرفته از اندیشه ه‏ای متکی بر باوری مشترک و یافتن زبانی مشترک، طراحی و برنامه‏ ریزی شده است.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: اجرای دو جشنواره منطقه ه‏ای خلیج فارس و کویر در یک استان، بدنبال جلسه هم‏ اندیشی با گروه‏ های نمایشی معلولان کشور در ابتدای سال ۹۸ و اعلام آمادگی استان هرمزگان شکل گرفته است.
به گفته وی در این جشنواره گروه‏ های نمایشی افراد دارای معلولیت از استان‏های بوشهر، خوزستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان‏ جنوبی، خراسان‏ رضوی، یزد، سیستان و بلوچستان و کرمان از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه در بندرعباس و در بخش‏های نمایشنامه ‏‏نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه، لباس، نور، موسیقی، بروشور و پوستر به رقابت خواهند پرداخت.
بریمانی تصریح کرد : در انتخاب تیم داوری تلاش شده که از کارشناسان هنر نمایش که آگاه به مقوله توانبخشی و آشنا با طیف ‏های معلولیت می‏ باشند، بهره گرفته شود.

کد خبر 11729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد