سمنان ا حضور مدیرکل بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در کمیته ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان

یکی از ارکان مهم در امر مبارزه و کاهش مواد مخدر هم افزایی و تعامل کلیه دستگاها و نهادهای مسئول است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کمیته هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر سمنان به ریاست عباس دانایی فرماندار شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .

در این کمیته علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان و نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان با همراهی دیگر مدیران و مسئولین شهرستان حضور داشتند .

عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان : در ابتدا ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه و تقدیر ویژه از مدیران کل بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان بمنظور  همکاری و همراهی  در امر مبارزه با مواد مخدر افزود : یکی از دستگاه های پیشرو  و پر تلاش در امر مبارزه و کاهش مواد مخدر در استان اداره کل بهزیستی است که با کمک مدیران و پرسنل زحمتکش این اداره کل و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی در استان خواهیم توانست گام های موثر و پایداری در امر کنترل و پیشگیری اعتیاد در سطح استان برداشت .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : یکی از ارکان مهم در امر مبارزه و کاهش مواد مخدر هم افزایی و تعامل کلیه دستگاها و نهادهای مسئول است و ضرورت حضور دیگر دستگاه نیز در این امر احساس می شود چون مبارزه و عدم گسترش مواد مخدر در کشور مربوط به تمامی آحاد جامعه است و همه در قبال کنترل و پیشگیری در این امر مسئول هستیم .

ایزدپور گفت : درآینده نزدیک دستورالعمل مرکز جامع درمان اعتیاد ابلاغ خواهد شد . ایشان یکی از مفاد این دستورالعمل  را شامل نگهداری و مراقبت از افراد در این مراکز ۴ الی ۶ ماه خواهند بود و تا یک سال روند درمانی ایشان پیگیری خواهد شد .

مدیرکل بهزیستی گفت : اداره کل بهزیستی استان سمنان با تحت نظارت داشتن ۳۲ مرکز در قالب سرپایی ، اقامتی ، DIC(مرکز کاهش آسیب) ، شلتر(مرکز شبانه)  و تیم سیار و جامع آمار بیش از شش هزار نفر مراجعه کننده در سال ۹۷ و  بیش از سه هزار نفر در هشت ماهه اول سال ۹۸ در استان بخشی از مسئولیت مهم و تاثیرگذار را در بحث کنترل و کاهش مواد مخدر را بر عهد دارد  .

کد خبر 11714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد