برگزاری نشست کمیته شورای راهبردی ۲۰۱۹ توسط وزارت امور خارجه و دفتر صندوق جمعیت ملل متحد

نشست کمیته شورای راهبردی ۲۰۱۹ با همکاری وزارت امور خارجه و دفتر صندوق جمعیت ملل متحد با حضور شرکای اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، وزارت ورزش ، وزارت کشور، سازمان بهزیستی کشور و ناظرین دولتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، برگزاری این نشست جهت بررسی نحوه همکاری و اجرای فعالیت‌های مشترک، برنامه‌ریزی برای ادامه همکاری‌ها برای ۲ سال آینده و همچنین جهت بحث و تبادل نظر در خصوص تغییرات برنامه فعالیت‌های صندوق جمعیت ملل متحد و همچنین توسعه همکاری‌های بنیادین در جمهوری اسلامی ایران در زمینه بلایای طبیعی و اثرات منفی و مخرب آن بر جمعیت بود.

در این نشست سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از شرکای اجرایی آژانس بین المللی فعالیت‌های خود در سال‌های گذشته در دو حوزه دبیرخانه شورای ملی سالمندان و دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی عنوان کرد و همچنین پیشنهاداتی همچون راه‌اندازی محیط دوستدار سالمند، آموزش‌های اجتماع‌محور در زمینه سالمندی، پیمایش سالمندی و ... را برای سال‌های آتی و ادامه همکاری با صندوق جمعیت ملل متحد مطرح کرد.

در ادامه این نشست «لیلا جودان» نماینده دفتر صندوق جمعیت ملل متحد با تاکید بر هماهنگی‌های بین‌بخشی، پیشنهاد کرد: اداره روابط بین‌الملل هر یک از شرکاء اجرایی مسئول پایش مالی باشند و برای جذب منابع باید بتوانیم پروژه تعریف کنیم.

کد خبر 11691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد