با اجرای پویش " حلقه وصل باشیم " مراسم جشن پیوند و اهداء جهیزیه به ۱۴ زوج البرزی برگزار شد.

دکترحیدری ضمن تبریک این پیوند فرخنده بر ضرورت وجودی وبه راه افتادن جنبش مسئولیت اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :  همزمان با سراسر کشورپویش مردمی تأمین جهیزیه برای زوجینی که در سال های اخیر عقد کرده و نیازمند جهیزیه و لوازم ضروی زندگی هستند با شعار "حلقه وصل باشیم " مراسم جشن پیوند و اهداء جهیزیه به ۱۴ زوج از معلولین و مددجویان تحت پوشش  اداره کل بهزیستی استان البرز در باغ صالحی کرج برگزار شد.

در این مراسم که به همت خیرین ، نیکوکاران و معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز برگزار شد ، دکتر « اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز ، معاونین حوزه های تخصصی اداره کل بهزیستی و نیز جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران و خانواده های عروس و دامادهای جوان حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم دکترحیدری ضمن تبریک این پیوند فرخنده بر ضرورت احساس مسئولیت اجتماعی در سطح استان وبه راه افتادن جنبش مسئولیت اجتماعی تأکید کرد. 

وی گفت سازمان بهزیستی  با رویکرد خدمت به مردم  تلاش دارد شرایطی را فراهم کند که همه شهروندان از فرصت برابر و عدالت اجتماعی بهره‌مند گردند.

مدیرکل بهزیستی در ادامه افزود : خیرین نیک اندیش میتوانند با مراجعه به ادارات بهزیستی استان البرز این نهاد حمایتی را هر چه بیشتر در جهت تحقق اهداف نوعدوستانه حمایت کنند چرا که بهزیستی البرز همپای سایر نهادهای حمایتی با اجرای طرح های مطالعه شده در صدد ایجاد بسترهای مناسب برای تشکیل زندگی آسان برای جوانان است.

دکتر حیدری بیان داشت : در سال 98 اداره کل بهزیستی استان  جهیزیه 14 زوج را تامین نمود که از این تعداد 6 زوج در این جشن شرکت داشته اند.

لازم به ذکر است اقلام ضروری نظیر یخچال ، لباسشویی ، اجاق گاز ،فرش ، ظروف آشپزخانه  وپول نقد ازجمله کمک هایی بود که به تازگی در اختیار این زوجها قرار گرفت. 

از دیگر هدایای این برنامه میتوان به کمک  ۵۰۰ هزار تومانی وجه نقدبه هر زوج توسط علی اصغر نصیری معاون شهردار اشاره کرد و همچنین ۴ سفر کربلا و ۶ سفر مشهد از جمله هدایایی بود که توسط خیرین ارجمند به این زوج های جوان اهدا گردید.

از برنامه‌های این مراسم برگزاری برنامه‌های شاد، مسابقه، اجرای موسیقی ، اجرای تئاتر و ... بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت. همچنین در این برنامه با برپایی مراسم عقد ویژه، هر 6 زوج جوان دارای معلولیت، با حضور خانواده‌های خود به عقد و ازدواج رسمی و دائم یکدیگر درآمدند و درپایان مراسم از خیرین نمونه استان در بحث اهداء جهیزیه نیز تقدیر به عمل آمد

کد خبر 11683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد