گام بلند دستگاه های استان برای یاری رسانی به مرکز مینو

معاون همانگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: تمامی دستگاه های استان باید به هر نحوی که می توانند به موسسه خیریه مینو کمک کنند و این اقدامات را به نهادهای ذی ربط گزارش دهند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، رضا رجب زاده اظهار داشت: چنین مرکزی که با گردهم آوری معلولان جسمی حرکتی، بینایی و شنوایی اقدام به ساخت و دوخت و دوز پک های بیمارستانی، سرویس های پارچه ای آشپزخانه، لباس بیمارستانی، فرم مدارس، فرم فارغ التحصیلان پیش دبستانی، سرویس های خواب و عروسک می کنند، نیازمند کمک رسانی همه جانبه هستند.

روسای بیمارستان های تامین اجتماعی و دیگر بیمارستان های استان، تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل میراث و گردشگری، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و ... در این جلسه حضور داشتند و با توجه به داشته هایشان برای کمک به این مرکز متعهد شدند.

بیمارستان های استان از این مرکز خرید کنند

رجب زاده گفت: تمامی بیمارستان های استان باید ادوات پزشکی و بیمارستانی خود را از جمله لباس پرستاری، پک های بیمارستانی و ... را باید از این مرکز خریداری کنند.

وی افزود: همچنین باید بیمارستان های دیگر استان ها نیز تا جای ممکن با خرید لوازم مورد نیاز خود، از این مرکز و این اقدام شایسته حمایت کنند.

معاون همانگی امور استانداری خراسان شمالی عنوان کرد: این مرکز باید در سامانه ثنا ثبت نام کند و تمامی ادارات مجبور به خرید از این مرکز شوند و در صورت عدم توانایی در این بخش می توانند با ترک تشریفات در تعریف قانون، به این حرکت خیر خواهانه کمک کنند.

پای ثابت نمایشگاه های میراث فرهنگی شوید

رجب زاده گفت: موسسه خیریه مینو در تمامی نمایشگاه های اداره کل میراث فرهنگی باید حضور فعال داشته باشد و هزینه های مورد نظر برای حضور در نمایشگاه تا جای ممکن از دوش این مرکز برداشته شود.

وی افزود: حضور این مرکز در نمایشگاه ها باعث شناخت و ارتباط گیری هرچه بیشتر مردم با این مرکز می شود.

رجب زاده تصریح کرد: در همین راستا که باید شناخت مردم افزایش یابد، شهرداری نیز یکی از بیلبرد هایش را به این مرکز واگذار کند تا این هدف محقق شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: بهزیستی خراسان شمالی هر کمکی که بتواند به این مرکز می کند؛ همانگونه که تا کنون پشتیبان این موسسه خیریه بوده است.

اسماعیل قربانی اظهار کرد: این موسسه خیریه امید به زندگی را در بین مددجویان و مردم استان بالا برده و توانسته چتر حمایتی خود را گسترده تر و محکم تر بر سر مددجویان باز کند.

وی افزود: این اقدامات به لحاظ فرهنگی نیز سبب اشاعه فرهنگ کمک و اقدامات خیرخواهانه شده است.

تسهیلات فراوان دیگری نیز از سوی دیگر ادارا کل از جمله بهزیستی به این مرکز اعطا شد تا موسسه خیریه مینو بتواند محکم تر از پیش به کار خود ادامه دهد.

این مرکز از سال 92 با هفت نفر نیرو آغاز به کار کرده و هم اکنون 35 عضو دارد و اقداماتش روز به روز گسترده تر می شود.

کد خبر 11677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد