مجلس با رویکرد نمایندگی ملت توجه ویژه‌ای به حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دارد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست مسئولان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، گفت: رویکرد مجلس با توجه به نمایندگی ملت، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و توجه ویژه به بهزیستی است که به طور قطع در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ از این بخش به طور جدی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خانه ملت، نشست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی به منظور بررسی بودجه مرتبط با حوزه زنان با اولویت زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه‌دار، خانواده، آسیب‌های اجتماعی اعم از کودکان کار، اعتیاد، طلاق، جامعه معلولان و تطبیق بودجه با مفاد قانون برنامه ششم توسعه برگزار شد.

«سیده فاطمه حسینی» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه مسلم است پیشنهادات در این بخش باید اولویت‌بندی و پیگیری شود. ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنیم که یکی از موارد مطلوبی که در سال‌های گذشته در کمیسیون تلفیق بودجه دنبال می‌شد، بحث سهم زنان سرپرست خانوار از محل هدفمندی یارانه‌ها بود که توسط دستگاه‌های حمایتی اعم از سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری می‌شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امسال چالش‌های بودجه جدی است، بنابراین لازم است موضوعات مختلف را اولویت‌بندی کرده و برای حمایت از آنها تلاش کنیم؛ چراکه معتقدیم بودجه بیانگر اولویت‌های کشور است.

وی، تاکید کرد: اولویت‌ها نباید تنها در قالب شعار مطرح شود، بلکه باید با عدد و رقم بیان شود، ضمن اینکه دولت هم محدودیت‌هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. از سوی دیگر رویکرد مجلس با توجه به نمایندگی ملت، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و توجه ویژه به بهزیستی است که به طور قطع در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ از این بخش به طور جدی حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 11670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد