تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی عنبرآباد و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد به همراه مسئول اورژانس اجتماعی با مسئول امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان برای تفاهمنامه همکاری دوجانبه در موضوع آسیبهای اجتماعی و اجرای طرح پژوهشی و علمی با همکاری اورژانس اجتماعی در محل دانشگاه آزاد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از عنبر آباد خداداد سالاری زاده رئیس بهزیستی عنبرآباد در این دیدار با تبریک روز پژوهش (25 آذر) و تشریح  وضعیت  آسیب های اجتماعی  در جامعه و نقش بهزیستی در این زمینه گفت: بهزیستی  در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی به مسائلی چون اعتیاد، طلاق، کودکان کار، زنان بی سرپرست و ... می‌پردازد و به همین منظور اورژانس اجتماعی و پایگاه سلامت اجتماعی در محلات پر آسیب و حاشیه‌ شهرها راه‌اندازی شده و به خدمت رسانی می کنند .
وی برگزاری دوره های پیش از ازدواج را از جمله برنامه های بهزیستی دانست و افزود :در مجموعه مراکز مشاوره تست های شنوایی سنجی بدو تولد ، آزمایشات ژنتیک و دوره های آموزشی  پیش از ازدواج و ارائه خدمات مشاوره ای از طریق صدای مشاور با تلفن ۱۴۸۰ انجام می شود .
در این دیدار رستم امیری مسئول امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان عنبرآباد خواستار افزایش همکاری بهزیستی و دانشگاه در زمینه برگزاری دوره های پیشگیری از معلولیت ها، اعتیاد و آسیب های اجتماعی شد و عملکرد بهزیستی در حوزه اجتماعی و توانبخشی را در سطح شهرستان منحصر به فرد ارزیابی کرد.
گفتنی است در حاشیه این دیدار تفاهم نامه همکاری با هدف تعامل و همکاری برای انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک امضا شد.

کد خبر 11658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد