در رسانه/تسهیل شرایط ایجاد اشتغال برای معلولان ایلامی

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از تسهیل شرایط ایجاد اشتغال برای معلولان استان ایلام خبر داد.

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛گفت: معلولین به دلیل شرایط خاصی که با آن مواجه هستند با مشکلات بیش تری برای اشتغال روبه رو می‌باشند.

او ادامه داد: از این رو همواره سعی داریم تا در کنار رسیدگی به دیگر نیازهای معلولان، بحث اشتغال و کار این قشر نیز تا حد امکان مرتفع شود و شرایط ایجاد اشتغال برای این معلولان تسهیل گردد.

همتی اظهار کرد: یکی راهکارهایی که سازمان بهزیستی در این راستا انجام داده اعطای تسهیلات به افراد دارای معلولیت با هدف اشتغال زایی است.
او بیان کرد: به همین منظور در ۸ ماهه‌ی نخست سال جاری، ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۳۷ نفر از معلولین استان ایلام اختصاص یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه طبق قانون ۳ درصد از استخدامی‌ها در تمامی دستگاه‌های دولتی مختص افراد دارای معلولیت است مطرح کرد: سازمان بهزیستی به صورت جدی پیگیر این موضوع می‌باشد تا هراداره و نهادی به منظور استخدام این ۳ درصد را برای معلولین در نظر بگیرد.

او اظهار کرد: ۱۴ هزار نفر معلول در بانک اطلاعاتی بهزیستی استان ثبت شده‌اند که تلاش می‌کنیم شرایط را برای ایجاد اشتغال معلولان واجد شرایط بیش از پیش مهیا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 11640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد