برگزاری نشست هم‌اندیشی کارشناسان مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان‌های کشور در بندرعباس

نشست هم‌اندیشی کارشناسان مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان‌های کشور با حضور مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از هرمزگان، نشست هم‌اندیشی کارشناسان مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان‌های کشور با حضور «مهدی میرمحمد صادقی» مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، «غلامحسین رنجبر» مدیرکل و «سامیه جهانشاهی» معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

«مهدی میرمحمد صادقی» مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به ارائه چشم‌انداز و سیاست‌های کلی دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

در ادامه «غلامحسین رنجبر» مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن تبیین موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی هرمزگان، مهاجرپذیر بودن استان را یکی از عوامل بروز و ظهور انواع آسیب‌های اجتماعی در هرمزگان و به ویژه شهربندرعباس عنوان کرد و افزود : بهزیستی با ارائه بیش از صد نوع خدمت و تلاش صادقانه و شبانه‌روزی کارکنان خدوم تمام اهتمام خود را به کار گرفته تا درارستای ارائه خدمت به جامعه هدف و بخصوص پیشگیری از بروز انواع آسیب‌های اجتماعی قدم بردارد اما دستیابی به این مهم مستلزم همراهی همه دستگاه‌های متولی است.

یادآوری می‌شود، همیاران سلامت اجتماعی، پایگاه سلامت اجتماعی، رصد آسیب‌های اجتماعی، همیار مادر و کودک، مدرسه دوستدار زندگی، پیشگیری از خودکشی و مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان ونوجوانان از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 11577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد