۷۵۰ معتاد تحت پوشش طرح «مدیریت مورد» قرار گرفتند

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران جزئیات اجرای طرح «مدیریت مورد» برای معتادان درمان شده را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محسن  فتاپور ضمن تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح مدیریت مورد در سطح استان تهران افزود: به منظور ارائه خدمات به مددجویان و معتادان درمان شده پس از ترخیص در سال گذشته، ۷۵۰ نفر تحت پوشش این برنامه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۶ موسسه با به کارگیری ۳۷ مددکار نسبت به ارائه خدمات اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: این خدمات شامل بخش‌های مختلفی نظیر برگزاری جلسات، پیگیری‌های حضوری، پیگیری تلفنی، اسکان موقت (گرمخانه)، اسکان دائم، تسهیل ارتباط با خانواده، اشتغال و... می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران با بیان اینکه برای ۱۹۶ فرد، اسکان موقت و برای بیش از ۴۰۰ معتاد اسکان دائم فراهم شده است، توضیح داد: برای بیش از ۱۵۰ معتاد درمان شده نیز زمینه اشتغال فراهم شده است.

به گفته فتاپور، خدمات مدیریت مورد برای معتادان درمان شده در سال جاری نیز در حال اجراست و با توجه به تعیین وضعیت برخی از مددجویان، ۴۳۰ نفر مددجوی جدید در این خصوص پذیرش شده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 11571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد