سمنان ا گفتگوی ویژه با هنگامه فرزانه قهرمان ۵ دوره متوالی شنای بانوان شاغل در سازمان بهزیستی کشور

یکی از مهم ترین عوامل شادابی و نشاط و ارتقای سلامت روان بانوان شاغل استفاده از فرصتها و حضور در صحنه های ورزشی است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در  شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان خانم در سازمان بهزیستی کشور سرکار خانم هنگامه فرزانه  در پنجمین سال متوالی قهرمان مسابقات شنای کارکنان زیر ۳۵ سال  شد.

هنگامه فرزانه در گفتگو با روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در ابتدا  ضمن تبریک کسب این موفقیت به همه ی کارکنان بهزیستی استان بیان داشت: خداوند را شاکرم که در پنجمین سال متوالی توانستم افتخاری دیگر برای بهزیستی استان سمنان در مسابقات ورزشی ویژه کارکنان سازمان بهزیستی کشور کسب کنم .

قهرمان شنای بانوان زیر ۳۵ سال سازمان بهزیستی کشور : مشوق و مربی ام  در ورزش شنا مادرم است که خود ایشان نیز دارای فعالیتها و موفقیتهای در رشته شنا می باشند و از اوایل کودکی مرا در این مسیر قرار دادند ، لازم است در این جا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مادرم بعنوان اولین مربی و حمایتهای همسرم، از تلاش و حمایت های مدیرکل و معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره بهزیستی استان سمنان به جهت هماهنگی و حضور در این جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان سازمان بهزیستی کشور تقدیر و تشکر می کنم.

هنگامه فرزانه سپس گفت: در سن ۱۲ سالگی وارد تیم شنای استانی شدم در سال   ۱۳۸۴  و در سن ۲۰ سالگی موفق به کسب مدرک نجات غریق و در سال ۱۳۸۶ موفق به کسب مدرک داوری شنا شده و از سال ۱۳۹۴ تاکنون در عرصه  مدرسی نجات غریق فعالیت می کنم.

فرزانه در خصوص ارتباط ورزش  شنا با حیطه شغلی اظهار داشت: تاثیر مثبت ورزش بر جسم و روان بر کسی پوشیده نیست و با توجه به شرایط کاری و خدمت در سازمان بهزیستی ، انجام ورزش می تواند تاثیر بسیار زیادی در جهت ارتقای سلامت روان کارکنان علی الخصوص بانوان شاغل داشته باشد و ورزش شنا یکی از ورزشی های است که با رعایت نکات ایمنی و حضور در فضاهای  ورزشی بدون آموزش تخصصی نیز می توان از این ورزش لذت برد و باعث ایجاد نشاط و شادابی در فرد شود .  

ایشان برگزاری جشنواره های ورزشی و توجه روابط عمومی را به قابلیتها و توانایی های کارکنان را انگیزه تلاش مستمر فعالیتهای ورزشی برای کارکنان دانست و  ضمن تقدیر و تشکر از وجود فرصت مصاحبه اظهار داشت: با توجه به افزایش سطح رقابتها در مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و در جهت استمرار این موفقیتها برای اداره کل بهزیستی استان سمنان از امروز تدابیر لازم برای آینده اندیشده شود .

کد خبر 11565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد